Lördag!

Låt det förflutna vara förflutet Lämna också framtiden ifred Lev i nuet ! 

Idag vaknade jag upp hos Jonna! :) Gick hem och la mig nu i sängen och ska se en film. Igår köpte vi nya piercingar till tungan, kan lägga in lite bilder sen!:) böt även till en kortare läkningsstav, fyfan va kort den är! Inte lite roligt, eftersom den typ knappt känns i munnen då... ;) men men! Igår träffade vi även jonnas kompis Robban i stan, sen åkte vi ut till älta och träffade Matilda och Rebecca, roligt roligt! Idag får jag se vad som händer, kankse fota lite? vem veeeeet.. Har inte så många bilder hemma jag kan lägga upp en eftersom jag börjat fota i RAW-format så de kommer upp bilder o så sen!:) hare braa !


Bilden från Jonna! :) Innan vi hade bytt då ! långa stavar


            Låång stav                              Koort stav

Ni kankse inte ser skillnad, men de syns irl! :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0